loading...
.:سایت جامع عاشورا:.
بیچاره کربلا بازدید : 2393 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (1)

حاج سید مهدی میرداماد شب سوم و چهارم محرم 1392 رزمندگان اسلام

http://up.ashuora.ir/up/karballa/Pictures/madehin/mirdamad/%D8%B4%D8%A83%D9%884%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%8592.jpg

 

شب سوم

 

سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی با موضوع سبک زندگی حسینی

یک عمر انتظار کشیدم نیامدی - مناجات امام زمان علیه السلام

نم نم داره بارون میاد ، داره برام مهمون میاد - روضه حضرت رقیه سلام الله علیها

خوش آمدی و شدی شمع محفلم بابا - روضه حضرت رقیه سلام الله علیها

ای عمه ببین از سفر آمد پدر من - دم

خرابه تار تاره تاریکه بی ستاره ، یکی بره برا من سر تو رو بیاره - زمینه

آمده ماه رقیه ، نور نگاه رقیه - نوحه

بردن نام تو هر چند خطر داشت پدر - سنگین

ارباب دلم بی قرارته ، چشام عزادارته - واحد

چه شد به گوشه ی ویرانه سر زدی بابا ، خوش آمدی بابا - دودمه

عجب روزی خدا بهم داد که نوکر حسین شدم - شور

روضه حضرت حر و حضرت سیدالشهدا علیهما السلام

 

دریافت متن اشعار شب سوم محرم 1392 

دریافت کل مراسم شب سوم محرم 1392 به صورت فشرده 

شب چهارم

وقتش شده که هستی خود را فدا کنیم - مناجات

من کیستم حر گنه کار تو هستم - روضه حضرت حر علیه السلام

ای کعبه ی دل کوه صفا زمزم غفران ، من حر پشیمانم و شرمنده ی احسان - دم

با یه دل زار اومدم ، من گنه کار اومدم  - زمینه

بنده ی شرمنده از راه ، آمده سوی تو ای شاه - نوحه

همه هستم فدای تو ، همه هستم برای تو - سنگین

دعام اینه دلای محزون ، یک شب جمعه همه مجنون - واحد

حر نام آور به درگاه تو آمد سر به زیر ، یا حسین دستم بگیر - دودمه

میدونم نوکری بلد نیستم ، میدونی این قدا که بد نیستم - شور

جا موندم باز از قافله ها ، کشته منو فاصله - شور تقدیم به شهدا

روضه امام مجتبی و حضرت زهرا سلام الله علیهما

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali.ehteshami در تاریخ 1392/08/17 و 16:16 دقیقه ارسال شده است

سلام من یکی از عضو های سایت شما هستم..بیتاب کربلا هستم میشه کد قابتونو به منم بدید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الحسین باعرض سلام و تشکر بخاطر بازدیدتون از این سایت این وب سایت با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی راه اندازی شده و تصمیم دارم که اونقدر خدمت کنم تا یک بار دیگه چشمم به شیش گوشه اربابم بیافته همین برام بسه شما هم از دعای خیرتون مارو محروم نکنین و با نظراتتون باعث پیشرفت این وب سایت شوید یاحسین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 1038
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 638
  • بازدید ماه : 2,578
  • بازدید سال : 53,671
  • بازدید کلی : 12,967,651