loading...
.:سایت جامع عاشورا:.
منتقم فاطمه (س) بازدید : 1963 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

کربلایی حسین عینی فرد-فاطمیه93-حیدریون زنجان


http://www.uplooder.net/img/image/51/13b8bcfd06992319aea89a798110946c/Untitled-1.jpg

شب اول

Music4 محسن داداشی-روضه(آذری)

Music4 حاج محمد عینی فرد-روضه-ای شمع  سینه سوخته

Music4 محسن داداشی-زمینه-چقدر ناله کردم

Music4 محسن داداشی-سنگین-مادر ما بهترین مادر روی زمینه

Music4 محسن داداشی-شور-آقا تویی من غلام خونه تم

Music4 کربلایی میثم-شور-من حیدریم

Music4 حسین عینی فرد-شور و روضه-پشت در ضربه و لگد

Music4 حاج محمدعینی فرد-مدح-جای بوسه (آذری)

شب دوم

Music4 حسین عینی فرد-روضه-هردو پسر هایش زمین

Music4 محسن داداشی-روضه یوخ سوزوم(آذری)

Music4 حسین عینی فرد-روضه حضرت زهرا(آذری)

Music4 محسن داداشی-زمینه-هرچی سنگم بزنید من از این در نمی رم

Music4 محسن داداشی-واحد-بی تو علی میمیره

Music4 محسن داداشی-عجلو بالصلاه وقتی مستی رسید

Music4 محسن داداشی-سنگین-ای دل بگیرو دامن سلطان اولیا

Music4 حسین عینی فرد-دودمه-ای هوادار من

Music4 حسین عینی فرد-شور-یا فاطمه پرچم

Music4 علیرضا افشاری(خواهرزاده عینی فرد)-شور-هرکسی تو روضه است در امانه

Music4 حسین عینی فرد-شور و روضه-مادر چه تنها شد واویلا

شب سوم

Music4 حسین عینی فرد-روضه(آذری)

Music4 حسین عینی فرد-روضه-کبوتر مادر من

Music4 حسین عینی فرد-زمینه-من می روم کسی نیست دیگه

Music4 حسین عینی فرد-واحد-با من غریبگی نکن

Music4 حسین عینی فرد-ذکر شب های دلم علی یا علی

Music4 حاج رضا توکل-سنگین-اشک دونه دونه از چشام می ریزه

Music4 حسین عینی فرد-شور-ای دخت پیغمبر زهرای اطهر **جدید و زیبا

Music4 حسین عینی فرد-شور-ساقی بیاورید بزمی به پا کنید  **زیبا

Music4 حسین عینی فرد-یا حسین غریب مادر

Music4 علی رضا افشاری-شور-من فقیرم من ندارم

Music4 حسین عینی فرد-شور و روضه-یه مادر غمگین یه دست سنگین



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الحسین باعرض سلام و تشکر بخاطر بازدیدتون از این سایت این وب سایت با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی راه اندازی شده و تصمیم دارم که اونقدر خدمت کنم تا یک بار دیگه چشمم به شیش گوشه اربابم بیافته همین برام بسه شما هم از دعای خیرتون مارو محروم نکنین و با نظراتتون باعث پیشرفت این وب سایت شوید یاحسین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 1038
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 450
  • باردید دیروز : 750
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 450
  • بازدید ماه : 7,603
  • بازدید سال : 58,696
  • بازدید کلی : 12,972,676