loading...
.:سایت جامع عاشورا:.
بیچاره کربلا بازدید : 1900 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا حامد زمانی و حاج رضا هلالی

امام رضا علیه السلام 2

http://fans.hamedzamanimusic.com/wp-content/uploads/2014/09/imamreza2-473x600.jpg

بعد از کار فوق العاده و تاثیر گزار «امام رضا(ع)» که سال گذشته در ماه مبارک رمضان پخش شد.اینبار و در سالروز ولادت امام هشتم دومین همکاری حامد زمانی و عبدالرضا هلالی با نام «امام رضا(ع)۲» شکل گرفته است.

شاعر این اثر سعید پاشازاده بوده و تنظیم آن نیز بر عهده امیر جمالفرد قرار گرفته است.

لینک دانلود:

دانلود با حجم ۱۴ مگابایت

منبع:http://fans.hamedzamanimusic.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مذهبی - تشنه ولایت در تاریخ 1393/07/05 و 15:41 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
ضمن سلام و خدا قوت خدمت شما دوست عزیز... همسنگر گرامی بابت وبلاگ قشنگت ازت تشکر میکنم و بسیار خرسند می شوم که شما هم به من سربزنید و با نظرات گران بهاتون بنده را یاری برسانید. لازم به ذکر است که به اطلاع شما برسانم من چند ماهی است شما را لینک کردم اما از سمت شما خبری نشده خوشحال می شوم در صورت تمایل مرا با نام مذهبی - تشنه ولایت لینک بفرمایید. با آرزوی سربلندی و موفقیت در این راه پر سعادت برای شما دوست خوب، حق نگهدار.
تنها خداست که می داند بهترین در زندگیتان چگونه معنا می شود...
من آن بهترین را برایتان آروز می کنم ...
http://mazhabha.blogsky.com


کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الحسین باعرض سلام و تشکر بخاطر بازدیدتون از این سایت این وب سایت با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی راه اندازی شده و تصمیم دارم که اونقدر خدمت کنم تا یک بار دیگه چشمم به شیش گوشه اربابم بیافته همین برام بسه شما هم از دعای خیرتون مارو محروم نکنین و با نظراتتون باعث پیشرفت این وب سایت شوید یاحسین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 1038
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 350
  • باردید دیروز : 750
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 350
  • بازدید ماه : 7,503
  • بازدید سال : 58,596
  • بازدید کلی : 12,972,576