loading...
.:سایت جامع عاشورا:.
بیچاره کربلا بازدید : 1800 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

حاج حسین سیب سرخی ومحمدحسین حدادیان. هفتگی 25 آذر 91 هیئت روضه العباس(ع)



مراسم هفتگی مورخ 25 آذر ماه 91 که اولین جلسه هفتگی بعد از مراسم دهه اول هیئت روضه العباس بود با

نوای گرم حاج حسین سیب سرخی و حضور محمدحسین حدادیان برگزار شد که فایلهای صوتی این مجلس

را
با کیفیت میتونید دریافت کنید.التماس دعا



سیب سرخی.روضه


سیب سرخی.ای کشته ی دورازوطن.(زمینه)


سیب سرخی.کرببلابرای من..(شور)

سیب سرخی.حسین حسین وای وای.(واحد)

سیب سرخی.طفل ویرانه شدن زارشدن هم دارد.(واحد)

حدادیان.کرببلاهمیشه نوامه.(واحد)

حدادیان.کاش بودم سگ دربار اباعبدالله.(واحد)

سیب سرخی.حسیناابدوالله ماننسی حسینا.(شور)

سیب سرخی.خدامیدونه قلبم بااسمت میزنه.(شور)

سیب سرخی.شعرخوانی.(شور)

حدادیان وسیب سرخی.سه تاجنت روزمین داره خدا.(شور)

حدادیان.عشق منی توحسینی من اویس قرنی.(شور)

منبع: تارنمای فرهنگ عشق
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الحسین باعرض سلام و تشکر بخاطر بازدیدتون از این سایت این وب سایت با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی راه اندازی شده و تصمیم دارم که اونقدر خدمت کنم تا یک بار دیگه چشمم به شیش گوشه اربابم بیافته همین برام بسه شما هم از دعای خیرتون مارو محروم نکنین و با نظراتتون باعث پیشرفت این وب سایت شوید یاحسین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 1038
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 628
  • باردید دیروز : 750
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 628
  • بازدید ماه : 7,781
  • بازدید سال : 58,874
  • بازدید کلی : 12,972,854