loading...
.:سایت جامع عاشورا:.
بیچاره کربلا بازدید : 1997 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

حاج حسین سیب سرخی و کربلایی حسین طاهری جلسه هفتگی 91/10/2 روضه العباس (ع) تهران



فایل های صوتی مراسم :

قسمت اول -روضه سیب سرخی
قسمت دوم-کرببلا نبر ز یادم-روضه
سیب سرخی
قسمت سوم-ای که تویی اشرف مخلوق ها-زمینه سیب سرخی
قسمت چهارم-خبری نیست از تو-شعر خوانی سیب سرخی
قسمت پنجم-یک عمر نوکری تو کردم به این امید-واحد سیب سرخی
قسمت ششم-حسینا ابد والله-شور سیب سرخی
قسمت هفتم-دکر اربابمون و که گفتی باز هوایی شدیم سیب سرخی-شور
قسمت هشتم-خدا میدونه قلبم با اسمت میزنه-شور
سیب سرخی
قسمت نهم-کرببلا برای من-شور سیب سرخی
قسمت دهم-نذرعشق تو این جون و تنم-شور
سیب سرخی
قسمت یازدهم- تا عمر دارم-شور سیب سرخی
قسمت دوازدهم-اگه کربلا نمیرم کجا بمیرم(حسین طاهری)-شور سیب سرخی
قسمت سیزدهم-شعر خوانی و پایان مراسم سیب سرخی

منبع : ماه حرم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الحسین باعرض سلام و تشکر بخاطر بازدیدتون از این سایت این وب سایت با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی راه اندازی شده و تصمیم دارم که اونقدر خدمت کنم تا یک بار دیگه چشمم به شیش گوشه اربابم بیافته همین برام بسه شما هم از دعای خیرتون مارو محروم نکنین و با نظراتتون باعث پیشرفت این وب سایت شوید یاحسین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 1038
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 171
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 721
  • باردید دیروز : 314
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,276
  • بازدید ماه : 7,124
  • بازدید سال : 58,217
  • بازدید کلی : 12,972,197