loading...
.:سایت جامع عاشورا:.
بیچاره کربلا بازدید : 16199 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (7)

گلچین مداحی بسیار زیبا حاج سید مهدی میرداماد ویژه ایام فاطمیه
(گلچین مناجات - زمینه - واحد - شور)

http://up.fadac.ir/up/karballa/Pictures/madehin/mirdamad/mirdamad_golchine_fatemieh.jpg

السلام علیک ایتها السیده الجلیله - ابتهال

ای یوسف دوران ، ای بر سرم سامان - مناجات امام زمان علیه السلام

بیا بیا گل زهرا عزای مادر توست - مناجات امام زمان علیه السلام

کوچکتر از آنکه برایت دعا کنیم - مناجات امام زمان علیه السلام

جز رحمت چشمان تو دنیا چه می خواهد - مناجات امام زمان علیه السلام

اگر زقافله دوریم خوب میدانیم - مناجات امام زمان علیه السلام

در زیر آسمان کبود مدینه - غزل مرثیه

 

روضه حضرت زهرا و سیدالشهدا علیهما السلام

 

بر جان خانه کینه ای شعله ور افتاد - غزل مرثیه

 

باسم رب العشق رب العالمین ، عشق مولایم امیرالمومنین - غزل مرثیه

اگر به شام سیاهم سپیده سر نزند - غزل مرثیه

 گفت در میزند مهمان است - غزل مرثیه

 دست خود به سوی خدا گرفته ام من - غزل مرثیه

نگاه مبهمی امشب به آسمان داری - غزل مرثیه

چه کنم ، آتشی افتاده به جانم ، چه کنم - غزل مرثیه

نه اینکه بهر دفاع تو جان نمانده مرا - غزل مرثیه

روضه طواف حضرت صدیقه سلام الله علیها

روضه  شام غریبان حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها

روضه حضرت زهرا سلام الله علیها

در خونه رو نگاه می کنم - روضه حضرت صدیقه سلام الله علیها




قسم به سلطانم رضا ، قسم به اربابم حسین - زمینه

در خونه را نگاه می کنم ، دوباره خدا خدا می کنم - زمینه

پشت در ، بی سپر ، در خطر ، یه مادر - زمینه

امشب شبه آخره مادرمه ، بارون توی این چشای ترمه - زمینه

اسما دل همه بی تابه ، اسما نگو مادرم خوابه - زمینه

گریه کن برا خودت، گریه کن برای من - زمینه

چرا داری گریه میکنی پسر عمو - زمینه

فاطمیه ماه گریه و ماتم - زمینه

انا لله و انا الیه راجعون - زمینه

لا اله الا الله محمد است رسول الله - زمینه

کعبه شده سیه پوش ، قلب حرم گرفته - زمینه

 واویلا علی رو بردن ، واویلا پسرمو کشتن - زمینه

فکرشو نمی کردم دست بابامو ببندن - زمینه




موندن و تقدیر مال تو ، رفتن دلگیر برا من - سنگین

بعضی ها تو پستی خوبند - سنگین

برای زنده بودن ، تنها بهونمی تو - سنگین

پلکای تو عزاداره ، بارون غصه میباره - سنگین

آخرش دلم کباب شد ، رو سرم فلک خراب شد - سنگین

این دلم افتاده مادر ، درد تو دوا می گیره - سنگین

پروانه خاکستری، شاخه گل نیلوفری - سنگین

مگه میشه فاطمیه بشه آسمون نگیره - سنگین

چقدر سخت خدا غسل تن تو - سنگین






تا وقتی سایه حسین رو سرمه ، آی دنیا مادر حسین مادرمه - شور

فاطمه صلاتنا قیامنا ، فاطمه وجودنا مماتنا - شور

ای کاش که مرغ بام افلاک شوم ، با گریه برای فاطمه پاک شوم - شور

مادر مادر ، بیا با نگاهت زندگیمو زیبا کن - شور

یا ایها الناس ، قسم به احساس ، پر پر شده یاس - شور

غم از آسمون میباره ، بلا بی امون میباره - شور

شد انیس قلبم ، روی گونه شبنم - شور

ای عزیز آسمونی ، یه مادر مهربونی - شور

اونی که خاک گلمو با کربلا سرشته بود - شور

اگه عشق تو نبود زندگیم زندگی نبود - شور

حسین من حسین من ، می دهد سینه ام شمیم تو - شور

 

دوباره دل هوایی ، اسیر و به شور و شین - شور

ای زینت دوش نبی روی زمین جای تو نیست - ذکر شور اباعبدالله الحسین

ذکر نام مبارک حضرت زهرا و سیدالشهدا علیهما السلام



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/12/12 و 1:37 دقیقه ارسال شده است

خدا خیرتون بده....

این نظر توسط محمدعلی در تاریخ 1393/12/10 و 15:42 دقیقه ارسال شده است

بسیارعالی هست . انشالله عجر همه ی شما و شفاعت شما با بانوی دو عالم حضرت زهرا (س). متاسفانه نشد ذخیره اش کنم در صورت امکان به ایمیل شخصی ارسال گردد . با تشکر

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1393/01/14 و 16:23 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه خیلی خوب بود

این نظر توسط منتظر در تاریخ 1392/12/10 و 10:56 دقیقه ارسال شده است

سلام ونور ممنونم از مطالب ولی مداحی ها رو نشد دانلود کنم یعنی میرفت تو پلیرم ..!!! ولی سیو نمیشد!!
امکانش هست لطف کنید در حق حقیر وبرای بنده ایملیشون کنید؟

این نظر توسط شاهین در تاریخ 1392/12/09 و 9:11 دقیقه ارسال شده است

سلام...پاداشت با خدا و امام زمان...خدا خیرت بده...

این نظر توسط عمارگراف در تاریخ 1392/11/27 و 22:38 دقیقه ارسال شده است

سلام
واقعا ممنون
خیلی عالی بود و هست ...
اجرکم عندالله
یا علی

این نظر توسط منتظرالمهدى در تاریخ 1392/11/03 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

فوق العادس. ممنون.به ظهور حضرت صلوات


کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الحسین باعرض سلام و تشکر بخاطر بازدیدتون از این سایت این وب سایت با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی راه اندازی شده و تصمیم دارم که اونقدر خدمت کنم تا یک بار دیگه چشمم به شیش گوشه اربابم بیافته همین برام بسه شما هم از دعای خیرتون مارو محروم نکنین و با نظراتتون باعث پیشرفت این وب سایت شوید یاحسین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 1038
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 545
  • باردید دیروز : 314
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,100
  • بازدید ماه : 6,948
  • بازدید سال : 58,041
  • بازدید کلی : 12,972,021