loading...
.:سایت جامع عاشورا:.
بیچاره کربلا بازدید : 5707 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (3)

کربلایی جواد مقدم مراسم هفتگی 14/1/92بین الحرمین
(صوتی و تصویری)

http://up.fadac.ir/up/karballa/Pictures/madehin/moghaddam/moghadam_14.1.92.jpg

تصویری

فرمت: mp4

 

سفری باز من سوی قله قاف میکنم-شور(بسیار زیبا)

تو کیستی که حکومت به ما سوا داری-واحد

اگه ساقی یکیست اونم ابالفضل-واحد(بسیار زیبا)

اگه ما نبودیم بینوایی نبود-شور

 

 

موبایل

فرمت: ۳gp

 

سفری باز من سوی قله قاف میکنم-شور(بسیار زیبا)

تو کیستی که حکومت به ما سوا داری-واحد

اگه ساقی یکیست اونم ابالفضل-واحد(بسیار زیبا)

اگه ما نبودیم بینوایی نبود-شور

 

 

صوتی

فرمت: mp3

 

سفری باز من سوی قله قاف میکنم-شور(بسیار زیبا)

تو کیستی که حکومت به ما سوا داری-واحد

اگه ساقی یکیست اونم ابالفضل-واحد(بسیار زیبا)

اگه ما نبودیم بینوایی نبود-شور

منبع:خادم هیئت بین الحرمین
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/12/25 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

سلام سایت شما خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوب است ممنون از سایت زیباتون

این نظر توسط کاربر در تاریخ 1392/10/16 و 12:19 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید.مطالب مذهبی شما بخصوص از جواد مقدم عالی بودند.لطفا مطالب مذهبی را در صورت وجود بیشتر کنید. باتشکر

این نظر توسط الناز در تاریخ 1392/09/26 و 12:23 دقیقه ارسال شده است

خیلی سایتتون مسخرسسسسسسسسسسسسسسسسسس؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : سلام
نظر لطفتونه...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الحسین باعرض سلام و تشکر بخاطر بازدیدتون از این سایت این وب سایت با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی راه اندازی شده و تصمیم دارم که اونقدر خدمت کنم تا یک بار دیگه چشمم به شیش گوشه اربابم بیافته همین برام بسه شما هم از دعای خیرتون مارو محروم نکنین و با نظراتتون باعث پیشرفت این وب سایت شوید یاحسین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 1038
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 314
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,855
  • بازدید ماه : 6,703
  • بازدید سال : 57,796
  • بازدید کلی : 12,971,776