loading...
.:سایت جامع عاشورا:.
بیچاره کربلا بازدید : 2370 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (2)
کربلایی جواد مقدم-اسداللهی فاطمیه 1392 هیئت غریب مدینه امیر کلا

صوتی و تصویری

http://up.fadac.ir/up/karballa/Pictures/madehin/moghaddam/moghadam_asdollahi_fatemiyeh1392.jpg

فایل های صوتی :

مناجات امام زمان(عج)و روضه حضرت زهرا(س)

شادی هر دو جهان بی تو مرا جز غم نیست ( شعرخوانی و روضه امام حسین(ع) )

چشای بسته مادر،ما دل شکسته مادر( زمینه )

خوشبخترین آدما ماییم،ما سر بلند هر دو دنیاییم ( شور )

کربلا خونمه،از چی دل بکنم ( شور )

من خیلی از غمامو به چاه نمیگم ( محمد اسدالهی )

این حال و روز غمباره خونه س ( واحد )

دل دیونه م شده تنگ زیارت،منو کی میبری کربلا ( واحد )

هوای کوی تو بیرون ز سر نخواهم کرد ( شعرخوانی )

سفری باز من سوی قله قاف می کنم ( شور )

اگه ما نبودیم بی نوایی نبود،اگه تو نبودی نینوایی نبود ( شور )

اگه دستم به ضریحت برسه،ضریحت رو بوسه بارون می کنم ( محمد اسدالهی )

فایل های تصویری:

چشای بسته ی مادر.کربلایی جواد مقدم.زمینه

خوشبخت ترین آدما ماییم.مقدم. اسداللهی.شور

کربلا خونمه.مقدم.اسداللهی..شور

من خیلی از غمامو حتی به چاه نمیگم.کربلایی محمد اسداللهی.واحد

این حالو روز عمار خونت.کربلایی جواد مقدم.واحد

دل دیونم شده تنگ زیارت.واحد

سفری من باز سوی.کربلایی جواد مقدم.شور

اگه ما نبودیم بی نوایی نبود.مقدم.اسداللهی.شور

اگه دستم به ضریحت برسه.کربلایی محمد اسداللهی.شور

قلبو دلمو.کربلایی جواد مقدم.شور پایانی


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی رهسپار در تاریخ 1392/05/17 و 15:58 دقیقه ارسال شده است

عالی بود خدا به حق بی بی اجرتون بده

این نظر توسط ایمان در تاریخ 1392/04/23 و 15:26 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشین سایتتون خیلی خوبه من که لذت بردم ممنون.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الحسین باعرض سلام و تشکر بخاطر بازدیدتون از این سایت این وب سایت با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی راه اندازی شده و تصمیم دارم که اونقدر خدمت کنم تا یک بار دیگه چشمم به شیش گوشه اربابم بیافته همین برام بسه شما هم از دعای خیرتون مارو محروم نکنین و با نظراتتون باعث پیشرفت این وب سایت شوید یاحسین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 1038
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 309
  • باردید دیروز : 314
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,864
  • بازدید ماه : 6,712
  • بازدید سال : 57,805
  • بازدید کلی : 12,971,785