loading...
.:سایت جامع عاشورا:.
منتقم فاطمه (س) بازدید : 952 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

حاج محسن صائمی-شب سوم تا ششم ماه مبارک رمضان

دریافت:

شب سوم:

 

حقاباشدعلی جانشین نبی  حیدره شاه ما کوربشه اولی(شور بسیارزیبا)

من وبین الحرمین حرم شاه دوعالم (شور)

ازسفره تو روزی میخورم تا به ابدخودت رو عشقه (شورحضرت رقیه س)

ساقی بده باده ام مجنون دلداده ام  درکوی بنت الحسین  حق بسته قلاده ام(شور)

دریافت شب چهارم:

الله اکبر جیدر صفدر ساقی کوثر اول وآخر(تک پاکستانی زیبا)

ذکر تزول عطا یاحسن ویاحسین (بسیارزیبا)

ای اهل کوفه رحمی  این طفل وجان ندارد (شور روضه ای)

دیوونه نام حسینم  من کفتربام حسینم (شور)

کرببلا دل تنگم این دل چاره نداره (شور)

دریافت شب پنجم:

دل ودین برد و ازمن دلستانی(زمینه به همراه یک شورزیبا)

طلسم شدم بانام حسین  کبوترم روبام حسین آخرشدم غلام حسین(شور)

تو شور وآوازم بده آقام اباالفضل(شور)

کلب کوی رقیه حسینم  مجنون زنجیری بین الحرمینم (شور)

کربلا این دلم میپره همیشه به روی بامت(شور)

دریافت شب ششم:

سرتابه پا خیرالنسایی یارقیه (تک زیبا)

اگرساقی بریزدباده در پیمانه خوش باشد (واحد)

در دل تویی درجان تویی   ای مونس دیرینه ام (واحد)

بچه های شهرشام بیایدکه بابام اومده (واحد)

دادبزن وبگو حسین     فریادبزن وبگو حسین (شور)

منبع:http://www.mohsensaemi.com

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الحسین باعرض سلام و تشکر بخاطر بازدیدتون از این سایت این وب سایت با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی راه اندازی شده و تصمیم دارم که اونقدر خدمت کنم تا یک بار دیگه چشمم به شیش گوشه اربابم بیافته همین برام بسه شما هم از دعای خیرتون مارو محروم نکنین و با نظراتتون باعث پیشرفت این وب سایت شوید یاحسین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 1038
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 355
  • باردید دیروز : 750
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 355
  • بازدید ماه : 7,508
  • بازدید سال : 58,601
  • بازدید کلی : 12,972,581