loading...
.:سایت جامع عاشورا:.
بیچاره کربلا بازدید : 1476 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (1)

کربلایی جواد مقدم شب 22 رمضان 1392 صوتی و تصویری

http://up.fadac.ir/up/karballa/Pictures/madehin/moghaddam/%D8%B4%D8%A8%2022%20%D8%B1%D9%85%D8%B6%D8%A7%D9%86%2092%20%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85.jpg

 

تصویری

فرمت: mp4

 

مهمون خونه ی تو ام علی علی علی-شور(بسیار زیبا)

مهربونم هم زبونم رفتی و بعد از تو تاریک شده خونه ام-واحد

اشک چشمهامو باز بی عدد کن-واحد

از ابتدا که عالم امکان درست شد-شعر خوانی(بسیار زیبا)

کاش یه شب جمعه آقا کرببلات باشیم-تک

سفری باز من سوی قله قاف میکنم-شور

 

موبایل

فرمت: ۳gp

 

مهمون خونه ی تو ام علی علی علی-شور(بسیار زیبا)

مهربونم هم زبونم رفتی و بعد از تو تاریک شده خونه ام-واحد

اشک چشمهامو باز بی عدد کن-واحد

از ابتدا که عالم امکان درست شد-شعر خوانی(بسیار زیبا)

کاش یه شب جمعه آقا کرببلات باشیم-تک

سفری باز من سوی قله قاف میکنم-شور

 

 

صوتی

فرمت: mp3

 

مهمون خونه ی تو ام علی علی علی-شور(بسیار زیبا)

مهربونم هم زبونم رفتی و بعد از تو تاریک شده خونه ام-واحد

اشک چشمهامو باز بی عدد کن-واحد

از ابتدا که عالم امکان درست شد-شعر خوانی(بسیار زیبا)

کاش یه شب جمعه آقا کرببلات باشیم-تک

سفری باز من سوی قله قاف میکنم-شور

منبع«http://www.beynolharameyn.ir/

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1392/05/13 و 1:20 دقیقه ارسال شده است

سلام با تشکر از سایت خوبتون خدا قوت بده بهتون تا از کار های فرهنگی دست نکشید سایتتون خیلی راحت دانلود کردن فقط اگه صلاح دونستید بشه اول فیلمو دید بعد دانلود کرد.
پاسخ : سلام
چشم سعی میکنم کانال آپارات رو هم فعال کنم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الحسین باعرض سلام و تشکر بخاطر بازدیدتون از این سایت این وب سایت با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی راه اندازی شده و تصمیم دارم که اونقدر خدمت کنم تا یک بار دیگه چشمم به شیش گوشه اربابم بیافته همین برام بسه شما هم از دعای خیرتون مارو محروم نکنین و با نظراتتون باعث پیشرفت این وب سایت شوید یاحسین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 1038
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 461
  • باردید دیروز : 525
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,396
  • بازدید ماه : 11,020
  • بازدید سال : 62,113
  • بازدید کلی : 12,976,093